Menu główne

ava1

LOGO LIBRUS poziome

niezwyka_lekcja11 grudnia w naszej szkole odbyła się Niezwykła Lekcja Turystyki z inicjatywy Biura Turystycznego Krakus - AquaSki Travel w ramach społecznej kampanii odpowiedzialnego biznesu (CSR - Corporate Social Responsibility). Reprezentantki AquaSki Travel - kierownik biura - Asia Bugajska oraz odpowiedzialna za marketing i PR Ula Jarczyk odwiedziły nas po to, aby udzielić kilku wskazówek mających na celu pomoc uczniom w znalezieniu pracy w wybranym przez nich zawodzie.
Podczas spotkania uczniowie klas - odpowiednio drugich, trzecich i czwartych o profilu Technik Obsługi Turystycznej otrzymali sporą dawkę wiedzy, zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Dowiedzieli się na przykład, jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów o pracę oraz jakimi cechami powinien charakteryzować się idealny pracownik biura podróży.

W trakcie trwania Niezwykłej Lekcji Turystyki, Uczniowie dyskutowali z Asią i Ulą o realiach pracy na Polskim rynku turystycznym, uczyli jak się przygotować i dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej, gdzie szukać wymarzonej pracy oraz jakie trzeba mieć predyspozycje aby być atrakcyjnym dla przyszłego pracodawcy.
Duże zdziwienie wśród uczniów wzbudził fakt, że pierwsza selekcja nadesłanych do AquaSki Travel CV opiera się na podstawie … zdjęć kandydatów.
Zdjęcie mówi bardzo wiele o tym, jaki jest człowiek. Gdy w maju tego roku szukaliśmy pracownika na stanowisko Opiekuna Rezerwacji, do naszego biura nadesłano ponad trzysta CV! Nie jest możliwym dokładne przestudiowanie każdej z nadesłanych kandydatur. Patrzymy więc na zdjęcie. Ważne, aby pamiętać o tym, że turystyka to przede wszystkim praca z ludźmi. Na zdjęciu warto się uśmiechać. Nie polecałbym garnituru, nie staracie się przecież o pracę w bank, ani przesadnego makijażu - uwaga przede wszystkim dla Pań. – mówiła Asia Bugajska nie zważając na wszechobecne zdziwienie.
Podczas spotkania, uczniowie mieli okazję zapoznać się również z etapami przygotowywania oferty – od stworzenia produktu turystycznego, aż do jego sprzedaży.
Chcieliśmy pokazać uczniom, że praca w Biurze Podróży nie polega jedynie na sprzedaży wycieczek. To również różnego rodzaju akcje marketingowe oraz promocyjne, workshopy i studytoury… – mówiła Ula Jarczyk z AquaSki Travel.

Las rąk podniesionych w górę, lawina pytań oraz szerokie zainteresowanie utwierdziła nas w przekonaniu, że inicjatywa Niezwykłej Lekcji Turystyki jest słuszna.. To nie pierwsze i na pewno nie ostatnie spotkanie. – zapewnia inicjatorka spotkania Ula Jarczyk.

Uwieńczeniem Niezwykłej Lekcji Turystyki był przygotowany przez AquaSki Travel konkurs - niespodzianka! Za wymyślenie hasła promującego biuro, dwoje uczniów spędzi cały dzień w AquaParku Tatralandia na koszt AquaSki oczywiście! Na propozycje haseł biuro czeka do 31.12.2012. Swoje pomysły można wysyłać pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

arrowPrezentacja

arrowZobacz zdjęcie

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Ok