HARMONOGRAM KONSULTACJI MATURALNYCH 
   Nasza uczennica w finale XII Olimpiady Wiedzy Hotelarskiej ... 
   Zebrania z rodzicami 20.01.2021 r. 
   Egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie - informacje 
   Konkurs Wypieków Bożonarodzeniowych 18.12.2020 r. 
Od 4 kwietnia do 27 maja br. uczniowie z klasy 3 c: Tomasz Guzik, Karol Kućka i Grzegorz Pazdan uczestniczyli w międzyszkolnych rozgrywkach w ramach konkursu ekonomicznego dla uczniów i uczennic szkół ponagimnazjalnych: „Wirtualny Menedżer IV”. Konkurs został przeprowadzony  z wykorzystaniem gry symulacyjnej Innowacyjne Przedsiębiorstwo Produkcyjne. 
Od stycznia 2016 uczestnicy projektu „Miejsce multimediów w nowoczesnym nauczaniu”  doskonalili swoje umiejętności posługiwania się językiem  niemieckim. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu pod kierunkiem nauczyciela języka niemieckiego p. Beaty Brągiel. Umożliwiły one uczestnikom  dobre przygotowanie się do wizyty w partnerskiej szkole Beruffschule 3 w Norymbergii. 
Za wrażliwość, otwierającą  serce dla tych, którzy potrzebują pomocy, za bezinteresowną chęć do czynienia dobra, za pomoc i życzliwość dla akcji Międzynarodowego Dnia Dziecka Afrykańskiego Keepers Foundation składa serdeczne podziękowania dla Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 1 w Krakowie.
Serdecznie dziękujemy Państwu za czynny udział w V Edycji Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego dla Szkół  „Zbieraj Baterie!”.
Czytaj więcej: Podziękowanie za baterie
Dnia 13.06 najlepsi z języka niemieckiego uczniowie klas drugich, wzięli udział w konkursie na „Mistrza Przedmiotu z Języka Niemieckiego”. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie rozwiązać test sprawdzający sprawność słuchania, czytania, pisania i znajomości struktur leksykalno-gramatycznych.
Przygoda z angielskim teatrem trwa… Z dużą przyjemnością przyjęlismy zaproszenie od BISC (British International School of Cracow) na przygotowany przez nich spektakl pt.: „Little Shop of Horrors” w Teatrze Variete. Zaproszenie przekazała nam „5-ka” – gospodarz Przeglądu Małych Form Teatralnych w Języku Angielskim.


